Strava podle typu vašeho těla

Podle metody OCTO CODES

Někomu vyhovuje LCHF nebo PALEO, jako třeba mě. Někomu může ale

škodit.

Zjistěte napřed kdo jste a předejďete tak tomu, abyste si

nevhodnou stravou nevědomky neubližovali.

Můžete být

-bílkoviový typ (Jang)

-sacharidový typ (Jin)

>>Jaký jste typ můžete zkusit zjistit tímto testem<<

Pokud jste bílkovinový typ

Poud jste bílkovinový typ, můžete zkusit Law Carb nebo třeba Paleo stravu…Já začínala na LCHF, ale časem jsem přešla na PALEO, protože ovoce mi prostě chybělo. Je to hodně o tom, jak nasloucháte svému tělu. Prvotně ale musíte vědět, kdo jste a co potřebujete.

Rozdíl mezi těmito dvěma typy stravování je ten, že v LCHF se jí minimum ovoce a proto preferuji PALEO, protože pokud si vytipujete správný druh ovoce pro váš typ těla, tak vám nemůže uškodit. Ať si vyberete jakékoliv stravování, musíte si ho přizpůsobit sobě na míru, protože některé věci vám mohou škodit i když v manuálech stojí něco jiného. Musíte se prostě poznat.

V této době jsem o LCHF a PALEO neměla ani páru a byla jsem opravdu velká 🙂

Nevěděla jsem, co si počít, ale věděla jsem, že něco udělat musím. Začala jsem hledat možnosti a našla…

Tady jsem šťastná a spokojená sama se sebou. Nemám potřebu vrátit se k dřívějšímu stylu stravování, Paleo mi naprosto vyhovuje. Stále jsem na cestě, ale jsem klidná, protože vím, že to zvládnu 🙂

Ať se řadíte mezi bílkovinový nebo sacharidový typ, tak jedno platí pro oba typy. Musíte konzumovat ty správné tuky. Sacharidovým typům se ale nedoporučuje velké množství, ale s rozumem a s citem.

Těmi správnými myslím například olivový, avokádový, mandlový olej, ghí nebo sádlo. 

Tyto oleje nepoužívejte

Slunečnicový a řepkový jsou přesně ty oleje, které jsem vyškrtla ze svého jídelníčku. Nejde samosřejmně jen o olej, ale i o další věci. Pokud jste bílkovinový typ, tak si stáněte manuál a zjistěte víc.

LCHF: Jak na to?

Jde o velmi jednoduchý způsob stravování. Jestli jste to ještě neudělali, stáhněte si tento manuál, který sepsala Pavla Hlavičková. Najdete v něm odpovědi na to, co jíst, čemu se vyhnout a přesný postup, jak začít. Také jsem začala přesně tím a podívejte, jak mi to změnilo život.

A co můžete udělat teď hned?

Pokud máte facebook, přidejte se do skupiny: Nízkosacharidové (LOWCARB) stravování pro zdraví a hubnutí! a nechte se inspirovat příběhy tisíců lidí, kteří zkusili už všechno a až tenhle způsob stravování jim pomohl natolik, že u něho rádi zůstávají stejně jako já.

Zajímá vás, s čím vším vám může LCHF pomoci?

Například můžete postupně omezit (pod dohledem lékaře) léky na:

  • TLAK
  • ŠTÍTNOU ŽLÁZU
  • PROBLÉMY S TRÁVENÍM
  • CUKROVKU
  • EKZÉMY
  • ZLEPŠÍ SE VÁM PLEŤ, VLASY, NEHTY
  • BUDETE HUBNOUT, POKUD MÁTE NADVÁHU
  • BUDETE MÍT ENERGIE NA ROZDÁVÁNÍ
  • BUDETE MÍT CHUŤ DĚLAT VĚCI, KTERÉ JSTE DOSUD ODKLÁDALI

Pokud jste sacharidový typ